Monday, 24 June 2013

Diberi cuti oleh kerajaan kerana jerebu

  HI assalamualaikum..

hari ini isnin..alhamdulillah dato sri najib beri saya cuti..dia risau kan keselamatan rakyat dia..terima kasih dato sri najib saya berbangga menjadi rakyat awak yang setia huhu...jerebu sekarang semangkin tinggi bacaannya..marilah bersama2 kita solat hajat,baca yasin..untuk redakkan jerebu di malaysia ini..

   saya sebagai pelajar di SMK (P) KAPAR..SAYA SANGAT SERONOK TAK PERGI SEKOLAH..LAH ILA TAHU KORANG YANG BERSEKOLAH LAGI SUKA KAN SEBAB TAK SEKOLAH..ILA TAHU PERASAAN SEORANG PELAJAR "SEKOLAH" MASING2 NAK CUTIKAN..HAHA

   So hari nie ila teman kan mak g pasar..kat pasar semua ikan,udang.sotong,dan sebagainya..mahal sangat sebab dorang tak turun ke laut..haze lah katakan..mak ila pon beli lah ikan parang masak asam pedas..ermm nyum nyum lazatnya huhu..

Gambar sekitar meru.. 

terukkan sampai kan family saya pon dah start batuk2..pening..so saya pesan kan luar sana jangan lupa pakai mask..sebab kene jaga kesihatan kita sendiri..jngn keluar selalu sebab bahaya kan diri anda juga..

sampai sini lah ila nak ceritakan kisah haze di meru yang semakin tinggi bacaanya..thanks sebab sudi baca entry ila..

 

   

No comments:

Post a Comment