Thursday, 18 October 2012

                                             





                                     FIRST TIME MASUK SNOWALK



bila sampai je i city shah alam.. tak sabarnya nak masuk bende nie yela firstime....huuu....bila masuk je dalam nie steady lagi...rasa tak sejuk sangat sebab "baru masukkan" haha..bila dah sejuk sikit perhhhh beku bhai.....tak dapat bercakap terlampau sejuk....tak tahan betul...dah lah tak pakai boot..ingatkan tak sejuk sngt....ala dia sejuk pon sebab pasang aircone berlambak...mana tak bekunya...haha...mula2 masuk je berlagak..."takkan sejuk sangat la"bila dah masuk baru terasa beku..mcm nak mati dalam tue...errr...bila keluar je kaki aku berair...yela bekukan....tak tahan...pastu bila dah kuar boleh masuk balik dalam nie....mmg tak lah aku nak masuk balik...boleh mati kalau duduk lama2.....errr....





dalam snowalk juga ada permainan nie....aku suka main nie seronok gelongsor ais...hahaha batak.....nie last permaianan yang aku main dalam snowalk nie...dah beku sangat kuar lah...boleh mati ohhhh....okey la ila pon tak banyak nak cita kat sini...just nak citakan pengalaman ila dalam aktiviti ila dalam minggu lepas...huhu...lain kali ila cita lagi ekkk...penat menaip nie tau...mengkak dah jari nie...ermmmmm.....







No comments:

Post a Comment